Politica de confidențialitate

Politica de protecție a datelor cu caracter personal a SIS TRADE 19 EOOD

I. SUBIECTUL

Această Politică de confidențialitate, denumită în continuare „Politica de confidențialitate”, prezintă informații despre modul în care SIS TRADE 19 EOOD, denumit în continuare „Furnizor”, „Administrator”, „noi” și/sau „noi”, proprietar/operator al site-ul web: https://accent-homedecor.ro/, denumit în continuare „Site-ul”, prelucrează (inclusiv, dar fără a se limita la colectarea și stocarea) date cu caracter personal ale persoanelor vizate de date cu caracter personal, cum ar fi utilizatorii Site-ului și ale Furnizorului. serviciile, denumite mai jos pe scurt „Utilizator/i”, „Dvs.” și/sau „Dvs.”, precum și cu privire la drepturile acestuia din urmă în acest sens.
Termenul „date cu caracter personal” utilizat în Politica de protecție a datelor cu caracter personal are înțelesul care i-a fost dat în Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea date cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și pentru abrogarea Directivei 95/46/CE, denumită în continuare „Regulamentul general privind protecția datelor” și/sau „GDPR”, și anume: „orice informații legate de o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată direct sau indirect, în special prin specificarea unui identificator, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online sau unul sau mai mulți factori specifici fizic, fiziologic, genetic. , identitatea mentală, economică, culturală sau socială a acelei persoane fizice.”
Mai jos puteți găsi informații pe scurt despre:

furnizorul,
Autoritatea de supraveghere competentă,
Temeiul legal pe care prelucrăm datele cu caracter personal,
Scopurile pentru care folosim datele personale,
Principiile de prelucrare a datelor cu caracter personal,
Ce date personale colectăm,
Perioada de stocare a datelor cu caracter personal,
Accesul și transmiterea datelor cu caracter personal și
Drepturile și garanțiile pe care GDPR le oferă persoanelor vizate.

II. INFORMAȚII PRIVIND FURNIZOR

1. Denumire: SIS TRADE 19 EOOD, EIK 205447007
2. Sediul și adresa conducerii: Burgas, g.k. Lazur, bl. 121, parter
3. Tel.: 087 999 04 84, e-mail: info.accenthomedecor@gmail.com
4. Înregistrare în registrele publice: Registrul Comerțului la Agenția de Înregistrare a Ministerului Justiției al Republicii Bulgaria.

III. INFORMAȚII PRIVIND AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE COMPETENTĂ

1. Nume: Comisia pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal a Republicii Bulgaria
2. Adresa: Sofia 1592, B-dul Prof. Tsvetan Lazarov” nr. 2
3. Telefon: 02 915 3 518
4. E-mail: kzld@cpdp.bg
5. Site: https://www.cpdp.bg/

IV. BAZELE PENTRU colecția, prelucrarea și stocarea datelor cu caracter personal

Prelucrăm (inclusiv, dar fără a se limita la: colectarea și stocarea) datele dumneavoastră cu caracter personal numai în legătură cu activitatea noastră și în conformitate cu cerințele legislației aplicabile, inclusiv Legea privind protecția datelor cu caracter personal din Republica Bulgaria și Regulamentul general privind protecția datelor. .
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal pe cel puțin unul dintre următoarele motive:

Consimțământul Utilizatorului pentru prelucrarea datelor cu caracter personal;
Prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale ale Furnizorului față de Utilizator;
Prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru a face demersuri la solicitarea Utilizatorului înainte de încheierea unui contract;
Prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru a respecta obligațiile legale ale Furnizorului;
Prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară în scopul intereselor legitime ale Furnizorului de a-și desfășura activitatea.

V. SCOPURI DE COLECTARE, PRELUCRARE ȘI PĂSTRARE A DATELOR PERSONALE

Colectăm, prelucrăm și stocăm datele personale ale Utilizatorilor în legătură cu implementarea serviciilor furnizate de noi și comunicarea în legătură cu utilizarea paginii de Internet, precum și în următoarele scopuri:

Comunicare și identificare în executarea unui contract de servicii și a unui contract de vânzare (inclusiv în executarea unui contract corespunzător);
Comunicarea, identificarea, prelucrarea și executarea cererilor efectuate, comenzilor efectuate, solicitărilor, rezervărilor, achizițiilor de bunuri sau servicii (inclusiv pregătirea pentru încheierea unui contract, acceptarea comenzilor, expedierea mărfurilor, rezolvarea problemelor legate de anularea comenzilor, rezervări, retur). a bunurilor achiziționate, rambursarea sumelor plătite și altele);
Îndeplinirea obligațiilor fiscale și a altor obligații legale;
scopuri contabile în legătură cu utilizarea serviciilor noastre;
Protecția intereselor noastre legitime în legătură cu îndeplinirea obligațiilor noastre față de organele de stat și municipale (de exemplu: Agenția Națională de Venituri, Ministerul Afacerilor Interne);
Protecția intereselor noastre legitime în legătură cu stocarea informațiilor în scopul protecției împotriva pretențiilor legale sau fiscale și în scopul îmbunătățirii prezentării paginii de Internet;
Protecția securității informațiilor paginii de internet;
Informații statistice despre utilizarea site-ului web;
Furnizarea de conținut publicitar conform intereselor Utilizatorului;

Dacă o persoană vizată refuză să ne furnizeze unele sau toate datele cu caracter personal necesare pentru scopul relevant menționat mai sus, este posibil să nu putem oferi serviciul relevant (de exemplu, pentru a îndeplini un contract încheiat cu utilizatorul relevant). ) sau îndeplinim cerințele legale relevante (de exemplu, pentru a permite persoanei vizate să își exercite drepturile conform GDPR).

VI. PRINCIPII DE CULEGERE, PRELUCRARE ȘI STOCKARE A DATELOR PERSONALE

Respectăm următoarele principii atunci când colectăm, prelucrăm și stocăm datele dumneavoastră cu caracter personal:

legalitate, bună-credință și transparență;
limitarea scopurilor de prelucrare;
limitarea perioadei de stocare in vederea realizarii scopurilor pentru care sunt prelucrate datele;
minimizarea datelor care sunt prelucrate;
acuratețea și actualitatea datelor;
integritatea și confidențialitatea în prelucrarea datelor și asigurarea unui nivel adecvat de securitate a datelor cu caracter personal.

VII. DATE PERSONALE

Colectăm următoarele categorii de date personale ale Utilizatorilor în următoarele scopuri și pentru următoarele motive:

Datele dumneavoastră personale (nume și prenume, număr de telefon și adresa de e-mail), precum și alte date pe care ni le furnizați în mod voluntar, în scopul prelucrării solicitărilor dumneavoastră, a furnizării de oferte de servicii și a furnizării de servicii din partea noastră, dacă sunt exprimate de către pe care doriți, inclusiv prin comunicarea cu dvs. în acest sens și pe baza luării de măsuri la cererea dumneavoastră pentru posibila încheiere a unui contract, executarea unui contract la care sunteți parte sau consimțământul pentru prelucrarea furnizată de dvs.;
Datele dvs. de individualizare (nume și prenume, număr de telefon și adresa de e-mail) și informații referitoare la plată și modalitățile de plată selectate în scopul emiterii și trimiterii documentelor contabile/fiscale (facturi) în legătură cu serviciile pe care le utilizați, inclusiv comunicarea cu dumneavoastră în în acest sens și pe baza luării de măsuri la cererea dumneavoastră pentru eventuala încheiere a unui contract, executarea unui contract la care sunteți parte sau îndeplinirea obligației noastre legale;
Adresa dvs. IP, setările browserului și limba preferată, paginile vizitate, precum și acțiunile efectuate în scopul trimiterii de notificări Push, dacă v-ați exprimat dorința de a le primi;
Adresa dumneavoastră IP, paginile vizitate, în scopul protejării securității informațiilor;
Alte date care pot fi necesare în anumite cazuri sau legate de furnizarea de servicii către Utilizatori de către noi, inclusiv necesare pentru îndeplinirea obligațiilor dintr-un contract (de exemplu, data nașterii, semnătura, numărul de securitate socială) sau alte date pe care Utilizatorii le decid în mod voluntar pentru a ne împărtăși și, pe baza executării unui contract la care sunteți parte, să vă dați consimțământul pentru prelucrarea furnizată de dvs. sau respectarea obligației noastre legale.

Folosim „cookie-uri” pe site, care sunt fișiere mici care sunt descărcate pe computerul dumneavoastră pentru a vă îmbunătăți experiența ca utilizatori ai site-ului. Puteți găsi mai multe informații în acest sens pe pagina noastră dedicată politicii cookie-urilor aici.
Nu procesăm și nu colectăm de la Utilizatori categorii speciale de date cu caracter personal (de exemplu: date care dezvăluie originea rasială sau etnică, opinii politice, date genetice sau biometrice, precum și date despre viața sexuală și orientarea sexuală a persoanei vizate) .
Nu luăm decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată a datelor, inclusiv pe profilare.
Nu prelucrăm datele cu caracter personal ale persoanelor sub 14 ani, cu excepția consimțământului părintelui care își exercită drepturile părintești sau al tutorelui acestora.
De obicei, primim datele cu caracter personal direct de la persoana vizată. Cu toate acestea, nu este exclus să primim date cu caracter personal și de la alte persoane, cum ar fi: alți angajați, din compania în care lucrează subiectul relevant al datelor cu caracter personal, precum și din surse accesibile publicului precum Registrul Comerțului și registrul a persoanelor juridice fără scop lucrativ la Agenția pentru intrări la Ministerul Justiției al Republicii Bulgaria.

VIII. PERIOADA DE PĂSTRARE A DATELOR PERSONALE

Stocăm datele cu caracter personal ale Utilizatorilor pentru o perioadă care nu este mai mare decât este necesară pentru îndeplinirea scopului relevant al prelucrării sau a perioadei stabilite legal, atunci când este cazul. De exemplu:

datele personale furnizate de dvs. la completarea formularului de contact vor fi stocate până la îndeplinirea cererii sau la satisfacerea anchetei în legătură cu care ne-ați contactat, precum și pentru maximum un an după aceea pentru statistici și analize de marketing;
datele personale ale clienților noștri, prelucrate în legătură cu contractele încheiate între noi și Utilizatorul relevant, vor fi stocate pe o perioadă de cel mult zece ani, începând cu data de 1 ianuarie a anului următor celui în care contractul este raportat fiscal. ;
datele personale ale clienților noștri, prelucrate în legătură cu emiterea documentelor fiscale (facturi) vor fi stocate pe o perioadă de cel mult zece ani, începând cu data de 1 ianuarie a anului următor celui în care documentul este raportat în scopuri fiscale;
datele personale ale partenerilor/furnizorilor noștri, prelucrate în legătură cu contractele încheiate între noi și partenerul/furnizorul relevant, vor fi stocate pe o perioadă de maximum zece ani, începând cu data de 1 ianuarie a anului următor celui în care este raportat contractul. în scopuri fiscale;
datele cu caracter personal ale participanților la procedurile de recrutare și selecție vor fi stocate pe o perioadă de cel mult șase luni, începând cu momentul finalizării definitive a procedurii de recrutare/selecție la care participă persoana vizată relevantă a datelor cu caracter personal, respectiv după expirarea perioadei. pentru contestarea procedurii date, cu excepția cazului în care persoana vizată a datelor cu caracter personal în cauză și-a dat consimțământul pentru stocarea datelor sale cu caracter personal pentru o perioadă mai lungă, caz în care persoana vizată are dreptul în orice moment și fără a oferi motive de a vă retrage consimțământul. .

Perioada de stocare depinde, printre altele, de durata raportului juridic dintre noi și Utilizatorul relevant, precum și de scopurile pentru care sunt prelucrate datele cu caracter personal. În cazul în care există indicii privind potențialele revendicări sau răspunderi legale, acești termeni vor fi extinși în consecință. Atunci când prelucrarea se bazează pe consimțământul Utilizatorului (de exemplu: în cazul datelor cu caracter personal furnizate de terți pentru marketing direct), stocăm aceste date personale până când avem un consimțământ valid pentru prelucrarea acestora.
După expirarea perioadelor de mai sus, avem grija necesară pentru a șterge și/sau distruge datele dumneavoastră cu caracter personal relevante fără întârzieri nejustificate.

IX. ACCESUL LA DATELE PERSONALE ȘI TRANSFERUL DATELOR PERSONALE CĂTRE TERȚI

În principiu, datele personale ale Utilizatorilor pe care le procesăm sunt accesibile angajaților, reprezentanților și partenerilor noștri care au nevoie de ele pentru a îndeplini obligațiile legale și/sau pentru a îndeplini obligațiile contractuale (de exemplu: furnizarea unui anumit serviciu în baza unui contract cu un Utilizator) . În acest sens, este posibil, la discreția noastră și în conformitate cu cerințele GDPR, să transferăm toate sau o parte din datele dumneavoastră cu caracter personal către terți, cum ar fi contabili, consultanți profesioniști, inclusiv avocați (în scopuri financiare, serviciul contabil și administrativ al activității noastre), platforme cloud de prelucrare/stocare a datelor (în scopul serviciului organizatoric al activității noastre, de exemplu: stocarea și prelucrarea contractelor cu Utilizatorii platformelor cloud în scopul unei mai mari securități), companii furnizarea de servicii poștale (în scopul deservirii organizatorice a activității noastre, de exemplu: transmiterea contractelor pe hârtie către Utilizatori furnizori de servicii IT, administrare de sistem, servicii de marketing (în scopul asigurării unei lucrări mai fiabile și de calitate pe pagina de Internet și nu numai prelucrare securizată a datelor), furnizori de servicii de stocare a informațiilor altor persoane (adică companii de găzduire) (în scopul îndeplinirii contractelor cu Utilizatorii).
Pe baza legii aplicabile sau la cererea autorităților publice, toate sau o parte din datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi, de asemenea, accesibile autorităților publice.
Nu intenționăm să transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal în țări din afara Comunității Economice Europene sau către organizații internaționale.

X. DREPTURILE SUBIECȚILOR DATELOR

În orice moment, în timp ce prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal și sub rezerva limitărilor stabilite în legislația aplicabilă, dumneavoastră, persoana vizată, aveți următoarele drepturi:

Dreptul de acces – aveți dreptul de a solicita informații despre faptul dacă prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, precum și de a obține acces la și o copie a acestor date personale ale dumneavoastră; în cazul în care solicitați mai mult de o copie a acestor date personale ale dumneavoastră, este posibil să fiți obligat să plătiți o taxă adecvată pentru fiecare copie suplimentară;
Dreptul la rectificare/rectificare – aveți dreptul de a solicita ca datele dumneavoastră cu caracter personal să fie rectificate dacă considerați că sunt inexacte sau incomplete. Vom face astfel de corecturi/corecții fără întârzieri nejustificate;
Dreptul la ștergere/de a fi uitat – în anumite circumstanțe (de exemplu: datele personale relevante nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; v-ați retras consimțământul pentru prelucrarea anumitor date cu caracter personal pentru care există nici un alt temei legal pentru prelucrare) puteți solicita ca datele dumneavoastră personale pe care le procesăm să fie șterse din înregistrările noastre/baza noastră de date fără întârzieri nejustificate. În anumite cazuri, putem refuza ștergerea acestor date cu caracter personal (de exemplu: prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru a respecta o anumită obligație legală sau pentru a stabili, exercita sau apăra pretenții legale);
Dreptul la restricționarea prelucrării – atunci când sunt prezente anumite condiții (de exemplu: prelucrarea anumitor date cu caracter personal este ilegală, dar nu doriți ca aceste date să fie șterse), aveți dreptul de a solicita o restricționare a modului de accesare. care sunt prelucrate datele dumneavoastră cu caracter personal;
Dreptul la portabilitate – în cazul în care datele dumneavoastră cu caracter personal ne sunt furnizate de dumneavoastră și sunt prelucrate într-o manieră automată, aveți dreptul de a solicita ca datele dumneavoastră cu caracter personal să vă fie transmise într-un format structurat, utilizat pe scară largă și care poate fi citit de mașină, precum și pentru a fi transferate unui alt operator de date cu caracter personal, dacă este fezabil din punct de vedere tehnic;
Dreptul de a vă opune – aveți dreptul, în orice moment, de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal în anumite scopuri, caz în care vom înceta utilizarea datelor cu caracter personal în scopul specific, cu excepția cazului în care avem motive legitime imperative pentru a face acest lucru (de exemplu: aveți dreptul, în orice moment, de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal în scopuri de marketing direct, caz în care vom înceta prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în aceste scopuri fără întârzieri nejustificate);
Dreptul de a vă opune prelucrării automate, inclusiv profilării – aveți dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată a datelor dumneavoastră cu caracter personal, inclusiv profilarea, și aveți, de asemenea, toate drepturile care vă revin în cazul în care sunteți supus consecințelor legale ale unei astfel de prelucrări;
Dreptul de a vă retrage consimțământul pentru prelucrare – în cazul în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal pe baza consimțământului furnizat, aveți dreptul de a vă retrage în orice moment consimțământul. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrării bazate pe consimțământ anterior retragerii acestuia.

În cazul în care, la solicitarea unui Utilizator, ștergem datele sale personale din baza noastră de date, vom păstra doar informațiile care pot fi necesare pentru a ne proteja interesele legitime sau pentru autoritățile publice.
Aveți dreptul de a solicita să vă informăm cu privire la toți destinatarii cărora le-au fost dezvăluite datele personale pentru care se solicită corectarea, ștergerea sau restricționarea prelucrării. Putem refuza să furnizăm aceste informații dacă ar fi imposibil sau ar necesita un efort disproporționat.
În cazul în care ni se cere să transferăm date cu caracter personal către un alt operator, să corectăm sau să ștergem datele cu caracter personal, să restricționăm prelucrarea datelor cu caracter personal sau să încetăm o astfel de prelucrare, să furnizăm informații despre destinatarii cărora le-au fost furnizate datele cu caracter personal, pentru care se solicită rectificarea, ștergerea sau restricționarea prelucrării sau pentru a oferi acces la datele cu caracter personal, iar în cazul unor preocupări cu privire la identitatea Utilizatorului care face cererea respectivă, putem solicita mai întâi informații suplimentare pentru a confirma identitatea subiectul de date în cauză.
În cazul în care în procesul de prelucrare a datelor dumneavoastră cu caracter personal există o terță parte căreia i se transferă toate sau o parte din datele dumneavoastră cu caracter personal (așa cum se prevede în Partea IX de mai sus), toate solicitările de mai sus vor fi transmise acelui terț.
Exercitarea drepturilor mai sus menționate este gratuită pentru Utilizatori, cu excepția cazului în care solicitările formulate sunt vădit nefondate sau excesive. Într-un astfel de caz, putem fie să percepem o taxă rezonabilă pentru a îndeplini cererea, fie să refuzăm să dăm curs cererii.
Utilizatorii își pot exercita drepturile de mai sus contactându-ne prin e-mail la: info.accenthomedecor@gmail.com

XI. PLÂNGERE LA AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE

În cazul în care considerați că datele dumneavoastră cu caracter personal nu sunt prelucrate în mod legal sau că unul dintre drepturile dumneavoastră legate de protecția datelor cu caracter personal a fost încălcat, aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere competentă pentru protecția datelor cu caracter personal. datele menționate în Partea a III-a a – de mai sus Politicii de confidențialitate. De asemenea, aveți dreptul de a solicita protecția juridică a drepturilor dumneavoastră.
În cazul în care site-ul web conține link-uri către alte site-uri web, vă recomandăm să vă familiarizați cu atenție cu politicile de protecție a datelor personale/confidențialitate ale acestor alte site-uri web, deoarece atunci când vizitați aceste pagini, datele dumneavoastră personale pot fi prelucrate de site-urile web în cauză. , a căror prelucrare nu este acoperită de Politica de protecție a datelor cu caracter personal.
Ne rezervăm dreptul de a modifica Politica de confidențialitate, la discreția noastră, atunci când considerăm oportun.